ämz(Y) bada(N)

haha amanda jag håller med dig, typ hugs av lightningbugs och sånt shit, eller vafan han nu sägeR:] asså min fredag kommer sugaaaa fett typ, inget godis. inget på tv. ingen kompis;( im mobabbababd
och ja.. imorgon skaju min klass och bada typ, eller jag vet inte om så många ska dit meen.. jag orkar inte(A)A)(A)()(A +att jag ska vara med ämz mycket roligare ju! och hon tar inte betalt. för vaddå hälldre någonting som är roligt och inte kostar, än någonting som är sådär och kostar! JEEVLA MISSTOLKARE, jag vet vad ni tänker på AHHAHHAHAh oj så fel det här blev:]..

TÄNK OM JAG VILL HA BETALT STINA, VA GÖR DU DÅ? /amanda


titta lugggeeen, jag fattar inte hur man kunde ha sådär?>

-stina..;$;$;¤¤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0