HUHUUHHU, sista konstiga rubriken:]

jag kanske också ska ta och börja med seriösa rubriker,
jag skriver ju typ alltid, UHUHHUhu eller någonting, aja.
nu är jag hos farmor och farfar, ska nog hem snart. när jag kommer hem vill någon vara med mig då(a)? ringring, eh ja. nutte kissar på deras balkong hela tiden AHHAHAH:] men det får inte dom veta, men jag orkar inte gå ut med honom. HAHAHAH men det är ju ändå snö det går ju skotta bort;). ehm klockan 11 ska jag nog se curling reprisen, eller dden kanske inte är prick 11 men det stog då att klockan 11 var det repriser eller någoting. men jag vet att dom vann men det kan ju ändå vara kul. oj nu blev det ett långt inlägg, ska sluta skriva tjau. förresten SMSA MIG, snart tror jag mitt gratis går ut och jag har 2000 sms kvar, ohno

haha hade nog ingenting att göra där. lallaalal

-stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0