JAG OCH SARIS ÅKTE BUSS FÖRFÄN

idag har jag varit på stan med saris, jag köpte typ inget, elle rjo örhängen och ett par svarta thigts. JAG OCH SARA KLARADE ATT ÅKA BUSS!?!??!?! typ första gången jag åker buss själv med en kömpis. ellerja typ förstA:] men vi trodde vi skulle åka typ till medle, AHHAHh asså. efter var jag hos sara ett tag men papsen kom och hämtade mig typ jätte tidigt för han skulle se sport eller någonting HAHAhja(a) men ska se lite sport jag också:] men det är typ bra iaf vissa saker, typ hockey och anja pärson och sånt. AHHAHAHHAHAh mm:]

för er som inte vet hur ett par svarta thigts(eller heter det leggings?) ser ut, orkade inte ställa mig upp:]

-stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0