home hos sanya

nu är ja hemma hos sanya och äntligen kan jag få skriva av mig lite!
har inte haft någon chans alls att kunna skriva de senaste dyngnen. ledsen för det. men nu ska jag berätta om typ den roligaste helgen i mitt liv på länge! Ja, på 
lördagen tidigt på morgonen, (klockan halv 11) gick jag matilda och ebba tillsammans till buss stationen för att möta uppp vårat cheerleading lag och ta bussen till luleå! två timmar senare var vi i luleå. Vi llämnade väskorna i skåp och gick ett tag på stan. jag köpte ett par tight, jeanstight såklart! jag har runt 7 stycken tror jag! (haha) klockan fyra möttes hela laget och gick till vandrarhemmet där vi skulle få sova. HM, vad kan klockan ha varit? iallafall gick vi till thai-thai och åt middag! nudlar och kycklig vart det för mig! Sen var det bara att gå hem och sova för att sedan vakna på
söndagen då jag skulle tävla för första gången i cheerleading. var inte så nervös förän nån timme före. Efter tävligen är vart der prisurdelning och vårat lag fick priset för att vi andvände mycket utrymme och..(ehm... vad var det nu igen?) vi och också vidare till rm var det va? vissa säger sm och vissa rm.. HAHA jag tror det var rm:] sen for jag pappa och carola på max just breve lokalen där vi hade tävlat och åt mat. Breve oss satt det en person från ett annar lag HAa dom satt och snackade massa skit om vårat lag, jag kunde inte hålla mig för att skratta! men iaf så somnade jag i bilen och vaknade inte fören jag var hemma i stan. sen var det liksom inte mer med den dagen, bara lite firande  med morotskaka som mamma hade bakat! yummi!:):):):)

uppdaterar senare, hejdå!
-AMANDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0